(0) € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen

UW BESTELLING PLAATSEN WERKT HEEL MAKKELIJK

Klik bij het gekozen product op "in winkelwagen". Deze button staat naast het het product onder de prijs. Het product wordt aan het winkelwagentje toegevoegd. Het winkelwagentje vindt je rechts bovenin het scherm. In het winkelmandje is het product altijd nog te zien, te wijzigen of te verwijderen. Je kunt dan verder winkelen of kiezen voor afrekenen.

Als je kiest voor afrekenen dan vragen wij je om je factuuradres in te vullen. Daarna vul je het afleveradres in.
Je kiest een verzendmethode en de betaalwijze die jouw voorkeur heeft.

Je kunt je bestelling controleren. Pas na het klikken op "plaats bestelling" reken je af op de manier zoals je eerder hebt aangegeven. Je betaalt op de wijze die jouw voorkeur heeft.

Je ontvangt een bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres. Na goedkeuring van de betaling wordt je bestelling in behandeling genomen.

Als de bestelling klaar en compleet is wordt alles netjes door ons verpakt en aangeboden bij PostNL. PostNL zal binnen 24 uur nadat het pakket bij hen is aangeboden bij jou bezorgen. Het pakket wordt aangeboden en je neemt het pakket in ontvangst. Je controleert je bestelling en je bent blij.

Heb je vragen of opmerkingen over je bestelling dan neem je contact op met ons.

 

JE WILT VEILIG, GEMAKKELIJK EN SNEL BETALEN

Dat kan op verschillende manieren:

Betaling vooraf per bank

Via vooruitbetalen kun je het totaalbedrag overmaken op RABObank rekeningnummer NL96 RABO 0362 4327 16 t.n.v MM The Woodstore onder vermelding van het factuurnummer. Wij nemen je bestelling in behandeling zodra de betaling ontvangen is.

Betaling via iDeal

Wanneer je kiest voor betalen via iDeal, kies je voor afhandelen van de betaling door je eigen bank. Je rekent vervolgens af in de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

iDeal

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je honderhoudsproducten bestellen en afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van specifieke betalingsmethodes van jouw eigen bank.

Hoe werkt betalen met iDEAL? Je plaatst een bestelling op onze site. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode aan en selecteer je bank. Vervolgens word je begeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor jou klaarstaat. Jouw bank vraagt een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven.

Heb je vragen over de wijze van betalen? Neem dan contact met ons op.

 

LEVERING VAN JE BESTELLING

Zodra je een bestelling hebt geplaatst en deze is verwerkt, wordt je bestelling in behandeling genomen. Vrijwel alle artikelen op onze website worden verstuurd via Post NL. Tijdens het afleveren van je bestelling dien je thuis te zijn, te tekenen voor ontvangst en de bestelling te controleren op juistheid en juiste hoeveelheid.

 

Levertijden Post NL in Nederland

De levertijd van voorradige producten die wij met Post NL versturen*, bedraagt 2-3 werkdagen. Als je jouw bestelling voor 12:00 uur hebt geplaatst en betaald via iDEAL, zorgen wij ervoor dat deze dezelfde werkdag wordt verstuurd. Heb je de bestelling in het weekend of na 12:00 uur geplaatst? Dan versturen wij je bestelling de eerstvolgende werkdag. Wat betreft het bezorgmoment geldt dat bij bestelling voor 12.00 uur, de bestelling dezelfde dag in behandeling wordt genomen (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorgtijdstip kunnen wij echter niet garanderen.
*Bijna alle producten worden met Post NL verstuurd. 

 

Afhalen in onze showroom in Den Haag / Scheveningen.

Als je van plan bent om je bestelling af te halen in onze showroom in Scheveningen, kun je dit het beste direct aangeven tijdens het bestellen. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht en je bestelling wordt gratis in de winkel gereserveerd. Het duurt circa 1 week voordat je bestelling is verwerkt en in de betreffende winkel is gearriveerd. Je ontvangt van ons automatisch een bericht zodra je de bestelling kunt afhalen.

 

Bestelling niet op voorraad

Soms kan het even duren voordat wij je bestelling kunnen uitleveren. Het kan zijn dat we de items voor jou moeten bestellen of dat het nog even duurt voordat deze bij ons weer op voorraad zijn. In elk geval zullen wij proberen om je bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Je ontvangt van ons altijd een bericht als het wat langer duurt.

 

Levertijd tijdens feestdagen

Tijdens feestdagen verwerken en versturen wij geen bestellingen. In de periode na de feestdag(en) kan het zijn dat de levering bij Post NL wordt vertraagd. Niet alle bestellingen kunnen dan binnen de gestelde levertijd worden thuisbezorgd. Er is dan sprake van overmacht.

 

Als je niet tevreden bent over het ontvangen product.

Wat vervelend dat je product niet geheel naar wens is! We willen dat je 100% tevreden bent. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je contact met ons op te nemen. Vergeet hierbij niet je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe te voegen. Daarnaast ontvangen we graag een foto van de klacht, zodat we dit soort klachten in de toekomst kunnen voorkomen. Je kunt deze informatie toevoegen in een e-mail, maar je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen.

 

VERZENDKOSTEN PRODUCTEN WEBSHOP

Als je ervoor kiest om je bestelling thuis te laten afleveren kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten.

Post NL in Nederland

Bezorgt binnen 24 uur nadat het is aangeboden bij PostNL

• pakket tot 10 kg en kleiner dan 100 x 50 x 50 cm € 6,95
• pakket vanaf 10 kg tot 30 kg en kleiner dan 175 x 78 x 58 cm € 13,95

Indien van toepassing: bezorging op de Waddeneilanden is enkel mogelijk mits de kosten van de veerboot voor eigen rekening worden genomen.